مطبوعات قوانین محققان واشنگتن دانشگاه اخبار علمی و آموزشی

مطبوعات: قوانین محققان واشنگتن دانشگاه اخبار علمی و آموزشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ذخیره رحمتی جدا نمی‌شود

به گزارش خبرآنلاین؛ حسین حسینی با توجه به اتفاقاتی که در میانه های فصل بین منصوریان و رحمتی رخ داد، چند بازی درون دروازه استقلال ایستاد. تعداد حضورهای او با تو

ذخیره رحمتی جدا نمی‌شود

ذخیره رحمتی جدا نمی شود

عبارات مهم : استقلال

حسین حسینی استقلال را ترک نمی کند تا روی نیمکت یک تیم لیگ برتری دیگری بنشیند.

به گزارش خبرآنلاین؛ حسین حسینی با توجه به اتفاقاتی که در میانه های فصل بین منصوریان و رحمتی رخ داد، چند بازی درون دروازه استقلال ایستاد. تعداد حضورهای او با توجه به محرومیت رحمتی، زیاد کردن هم یافت ولی درنهایت این رحمتی بود که دوباره به ترکیب مهم برگشت و دیگر نگذاشت حسینی رنگ بازی کردن را ببیند.

ذخیره رحمتی جدا نمی‌شود

حسینی چندان از این اتفاق راضی نیست بخصوص که خوب می داند رحمتی حداقل تا آخر مدت قراردادش (او فصل قبل قراردادی 3 ساله با استقلال بست که در آخر لیگ هجدهم اعتبار دارد) همچنان دروازه بان مهم استقلال هست. به همین علت حسینی تلاش کرده رضایتنامه اش را از کلوب بگیرد و راهی تیم دیگری شود ولی این عنوان به دو علت فعلا انجام نشده؛ عدم رضایت منصوریان و استقلال و نبودن مشتری لیگ برتری جهت حسینی.

منصوریان با از دست دادن حسینی مجبور است یک دروازه بان جذب کند که اولا ذخیره بودنش بعد از رحمتی را قبول کند و ثانیا بتواند در روزهایی که رحمتی نیست (اتفاقی که آینده نگری می شود در لیگ های بعدی، زیاد هم بشود) جای او را پر کند. دروازه بانان لیگ برتری به استقلال نمی آیند تا ذخیره باشند و منصوریان هم نمی خواهد یک سهمیه اش را با جذب گلر از بین ببرد. دروازه بانان لیگ یکی هم چندان مورد اطمینان نیستند. بعد حسینی جوان عالی ترین گزینه است.

به گزارش خبرآنلاین؛ حسین حسینی با توجه به اتفاقاتی که در میانه های فصل بین منصوریان و رحمتی رخ داد، چند بازی درون دروازه استقلال ایستاد. تعداد حضورهای او با تو

حسینی هم استقلال را ترک نمی کند تا روی نیمکت یک تیم لیگ برتری دیگری بنشیند. او علاقه ای جهت برگشتن به لیگ یک هم ندارد بنابراین ترجیح می دهد عالی ترین راه را گزینش کند: ماندن در استقلال و به تدریج دروازه بان اول این تیم شدن که دقیقا سناریوی مدنظر منصوریان هم هست.

واژه های کلیدی: استقلال | منصوریان | دروازه بان | تیم لیگ برتری | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار